5.0
(
2
)
1204 lessen gegeven
Hielp 46+ studenten
€ 20 - € 34 per les
J
Jamelia C.
Ze is gezellig en kan alles heel goed uitleggen. Ik zou geen andere tutor willen!
Over
Cv
Beschikbaarheid
Beoordelingen (2)
Ervaring
Geeft +3 jaar les bij GoStudent
Populair
8 boekingen in de afgelopen week
Hoi, mijn naam is Jeltje Dijkstra. Ik werk als bijlesdocent vanuit het buitenland. Ik heb VWO afgerond en heb daarna mijn propedeuse gehaald voor de opleiding HBO sportkunde. Nu ben ik bezig met de HBO opleiding toegepaste psychologie. De vakken waar ik bijles in zou willen geven zijn Engels, Nederlands en Wiskunde onderbouw niveau, ook kan ik zeker bijles geven in basisschoolvakken. Ik vind het leuk om les te geven en dingen uit te leggen, maar ik vind het wel belangrijk dat leerling eerst zelf proberen een oplossing te verzinnen, zo nodig met wat hulpmiddelen vanuit mij. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, voornamelijk Engels, en muziek maken vind ik ook heel erg leuk. Ik heb super veel zin om als bijlesdocent aan de slag te gaan! Ik heb VWO afgerond en daar het vakkenp...
vakken
Gesproken talen
Engels
Vloeiend
Nederlands
Moedertaal
Hoogste opleidingsniveau
Middelbare school/Secundair onderwijs
Interesses en hobby's ✨
Kunst & Muziek
Lezen
Sport & Fitness
Reizen
5.0
2 beoordelingen
J
Jamelia C.
Ze is gezellig en kan alles heel goed uitleggen. Ik zou geen andere tutor willen!
E
Eya N.
Jeltje D.
Proefles van 30 minuten
8 boekingen in de afgelopen week
Geeft +3 jaar les bij GoStudent
Maud V.
Ik ben Maud en ik heb het VWO afgerond met de vakkenpakketten natuur en techniek en natuur en gezondheid. Ik zit momenteel in mijn derde jaar van de studie Biomedische Wetenschappen. De vakken waarin ik bijles geef zijn Engels, Nederlands, natuurkunde en scheikunde. In mijn vrije tijd lees, dans, bak en zing ik graag. In 2023 heb ik het VWO afgerond met de vakkenpakketten natuur en techniek en natuur en gezondheid. Ik had muziek als extra vak gekozen, omdat ik enorm veel van zingen en gitaarspelen houd. Momenteel zit ik in het derde jaar van de bachelor Biomedische Wetenschappen, maar in september zal ik aan de master Biomedische Wetenschappen beginnen.
Daan V.
Hoi! Ik ben Daan van Eijk, 22 jaar en 3e jaars student 2e graads Biologie docent aan NHL Stenden Hogeschool. Ik woon in Groningen en zit hier ook bij de plaatselijke studenten voetbalvereniging en werk ik mijn vrije tijd met veel plezier in een Belgisch biercafé. Ik heb eerste 2 jaar normale Biologie gestudeerd maar kwam er toen achter dat mijn passie toch bij het onderwijs ligt! Ik omschrijf mijzelf vaak als enthousiast en actief. Ik praat graag met mensen en geef ook via deze open houding les. Ik betrek vraagstukken graag met dingen die actueel in de wereld gebeuren om zo de dichtbij de leefwereld van leerlingen te blijven. Hanze Hogeschool - Propedeuse Biologie - een bachelor in onderzoeksgerichte biologie (Biologische- en Medische Research). NHL Stenden - Leraar Biologie 2e Graads - Stage op Dr.Nassau College, locatie Quintus. Lesgeven aan Havo-VWO onderbouw. - Stage op het Montessori Lyceum Groningen. Lesgeven aan Havo-VWO Onderbouw - Stage op VSO Praktijkschool de Bolster Groningen. Praktijkles geven aan leerlingen leeftijd 11-15, met wisselende medische dosiers, zoals TOS, ASS, AD(H)D, OD of Syndroom van Down.
Harry H.
Harry is een gepassioneerde en toegewijde docent Du/Eng/NT2 docent met een Masteropleiding(MEd). Hij heeft een diepgaande kennis van de talen, die hij met enthousiasme overbrengt op zijn studenten. Harry staat bekend om zijn interactieve en studentgerichte aanpak van lesgeven, gebruikmakend van diverse didactische methodes met online leservaring.Verder geeft hij ook Nederlands als tweede taal Duits en Engels gestudeerd op 1 graads niveau met een Master of Education. Taken: docent, remedial teacher en mentor in het VO op Mavo, Havo en Vwoniveau tot en met het eindexamem. Geeft nu ook Nederlands (NT2), was remedial teacher (b.v. dyslexie, begeleide mentoren en leerlingen). Tevens Duits op moedertaalniveau.
Isabelle W.
5.0
(
1
)
Hi! Ik ben Isabelle en ik studeer ben afgestudeerd aan de Vertaalacademie en ik doe nu de NT2-docentenopleiding. Ik vind het leuk om te lezen, te reizen en om muziek te luisteren. Ik geef vooral bijles Frans, omdat ik daar de meeste ervaring mee heb en het ook de leukste taal vind. Tijdens de bijlessen stel ik vooral veel vragen om er achter te komen wat je lastig vindt. Denk bijvoorbeeld aan de volgende vragen: wat vind je er precies lastig aan of waarom vind je dat lastig. Op die manier probeer ik je zo goed mogelijk te helpen! Daarnaast wil ik voor een fijne sfeer te zorgen tijdens de lessen, maar als het nodig is, kan ik streng zijn ;) In Amersfoort heb ik de HAVO afgerond met het vakkenpakket C&M. Daarnaast ben ik afgestudeerd aan de Vertaalacademie in Maastricht met de keuzetaal Frans en voor deze opleiding heb ik vijf maanden stage gelopen in een Franse taalschool in Nice en 4 maanden in Spanje in een vertaalbureau. Momenteel doe ik de NT2-docentenopleiding
Veelgestelde vragen
Hoe boek ik een proefles?
Hoeveel kost het?
Wie zijn de bijlesdocenten van GoStudent?
Hoe gaat een 1-op-1-videobijles in zijn werk?
Proefles van 30 minuten
8 boekingen in de afgelopen week
Geeft +3 jaar les bij GoStudent