94 lessen gegeven
Hielp 3+ studenten
€ 20 - € 34 per les
Over
Cv
Beschikbaarheid
Ervaring
Geeft +4 jaar les bij GoStudent
Hallo iedereen! Mijn naam is Tom. Ik ben industrieel ingenieur- elektrotechniek van opleiding. Ik hou van bijleren vandaar dat ik momenteel nog medische technologie bij studeer. In mijn vrije tijd hou ik mij voornamelijk bezig met ultimate frisbee. En kan ik mij ook wel uitleven op mijn drumstel.
Hoogste opleidingsniveau
Andere academische graad
Tom V.
Proefles van 30 minuten
Geeft +4 jaar les bij GoStudent
René W.
4.7
(
10
)
Ik ben gepensioneerd natuurkundedocent en heb lesgegeven van HAVO tot en met HBO niveau. Ik ben afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam in de natuurkunde, maar heb ook lesgegeven in de wiskunde en de scheikunde. Ik ben vriendelijk, geduldig, heb veel ervaring met lesgeven en lever altijd constructieve kritiek, mocht dat nodig zijn. Ik geef alle vakken op vmbo, havo, vwo, hbo en universitair niveau. Uitleggen vind ik leuk en ik help graag leerlingen met deze vakken. Het is daarbij belangrijk regelmatig te studeren en te zorgen dat de basis goed is. Ook technische vakken waar je veel wis- en natuurkunde voor nodig hebt, zoals elektrotechniek of werktuigbouwkunde kan ik je goed uitleggen. Verder kan ik je ook helpen met de moderne talen (Engels, Frans, Duits, Spaans) en de klassieke talen Latijn en Grieks. Ik ben gepensioneerd natuurkundedocent en heb lesgegeven van HAVO tot en met HBO niveau. Ik ben afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam in de natuurkunde, maar heb ook lesgegeven in de wiskunde en de scheikunde. Ik ben vriendelijk, geduldig, heb veel ervaring met lesgeven en lever altijd constructieve kritiek, mocht dat nodig zijn. Ik geef alle vakken op vmbo, havo, vwo, hbo en universitair niveau. Uitleggen vind ik leuk en ik help graag leerlingen met deze vakken. Het is daarbij belangrijk regelmatig te studeren en te zorgen dat de basis goed is. Ook technische vakken waar je veel wis- en natuurkunde voor nodig hebt, zoals elektrotechniek of werktuigbouwkunde kan ik je goed uitleggen. Verder kan ik je ook helpen met de moderne talen (Engels, Frans, Duits, Spaans) en de klassieke talen Latijn en Grieks.
Mathijs C.
Hallo, ik ben Mathijs. Ik heb een master in Econometrics and Mathematical Economics van Tilburg University. In september begin ik als PhD researcher bij het Centrum Wiskunde en Informatica. Het zal dus niet erg verrassend zijn dat ik een passie heb voor wiskunde en daarom ook bijles wil geven voor dit vak. Verder ga ik graag naar de sportschool en ik hou van lekker eten. Ik heb VWO gedaan in Middelburg. Daarna ben ik naar Tilburg gegaan voor de universiteit. Hier heb ik de bachelor Econometrics and Operations Research gedaan en vervolgens de master Econometrics and Mathematical Economics. Tijdens studeren heb ik een grote passie voor wiskunde ontwikkeld en vandaar dat ik zeer blij ben dat ik als PhD researcher bij het CWI aan de slag kan gaan.
Maurits W.
5.0
(
4
)
Ik ben Maurits en ik ben 25 jaar en ik ben afgestudeerd in de Bachelor Scheikunde. Ik vind het leuk om bijles te geven, want ik hou van uitleggen en kennis overbrengen. Mijn hobby’s zijn Netflix kijken en martial arts. Ik beoefen zelf als sport kickboksen en jiu-jitsu. Verder hou ik van reizen en uitgaan. Ik heb VWO gedaan en ben geslaagd met de vakken: Nederlands, Engels, Wiskunde B, Economie, Frans, Natuurkunde, Scheikunde en Informatica. Verder heb ik ook een C1 cursus in Spaans gedaan. Ik ben afgestuurd in de bachelor scheikunde in Spanje en ik ga mijn master scheikunde beginnen.
Bo G.
5.0
(
1
)
Hoi hoi, mijn naam is Bo Geurts en ik heb het VWO ruimschoots afgerond op de Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen. Op dit moment heb ik een tussenjaar en focus ik mij op mijn voetbalcarrière bij N.E.C. Ik wil graag anderen helpen met de kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn schoolperiode en daarbij heb ik al vele leerlingen geholpen met het bijspijkeren van leerstof. Verder geef ik naast het zelf voetballen ook elke week training aan spelers tussen de 7 en 18 jaar. Ik heb mijn VWO diploma ruimschoots gehaald op de Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen. Ik heb hierbij als vakkenpakket NG/NT afgerond. De vakken waarin ik bijles geef zijn: Biologie, Engels, Natuurkunde, Nederlands, Scheikunde en Basisschoolvakken. Niveau per vak: Biologie; Vmbo, Havo & Vwo (onderbouw & bovenbouw) Natuurkunde; Vmbo, Havo & Vwo (onderbouw & bovenbouw) Scheikunde; Vmbo, Havo & Vwo (onderbouw & bovenbouw) Nederlands: Vmbo (Onderbouw & bovenbouw) , Havo (Onderbouw) & Vwo (onderbouw) Engels: Vmbo (Onderbouw & bovenbouw) , Havo (Onderbouw) & Vwo (onderbouw) Basisschoolvakken; alle vakken
Veelgestelde vragen
Hoe boek ik een proefles?
Hoeveel kost het?
Wie zijn de bijlesdocenten van GoStudent?
Hoe gaat een 1-op-1-videobijles in zijn werk?
Proefles van 30 minuten
Geeft +4 jaar les bij GoStudent